Fun & Party Match

Hèt Entertainmentbureau

Tel: 0186-694555

Home > Thema's > Bedrijfsfeest organiseren

paginaster

Bedrijfsfeest organiseren


Bedrijfsfeesten organiseert u samen met Fun & Party Match

Of het om een intern personeelsfeest gaat of een live communication event voor uw relaties, wij zorgen voor een strategische en kwalitatieve invulling.

Een unieke beleving voor uw personeel. Van bijvoorbeeld zang en dans, illusionist, casino tafels en vele andere acts geven een boost aan de loyaliteit en image van uw bedrijf.

Voor relatiedagen is de trend om experiences te creëren en interactieve activiteiten aan te bieden.

Feesten waarbij de gasten met een lach naar huis gaan, waar nog weken over gesproken wordt, geven een kick. Zowel voor u als voor ons.



Voorbereidingen

Bedrijfsfeesten organiseert u samen met Fun & Party Match

Er wordt uitgebreid gekeken naar uw wensen en eisen en begeleiden u in het gehele traject. Uw eventbudget en of relatie marketingbudget wordt scherp in de gaten gehouden. Door middel van een stappenplan gaan wij elk belangrijk element af en nemen de juiste afwegingen in overleg met u.

In verband met de WKR Regeling zou het verstandig kunnen zijn om uw evenement op uw eigen werkplek, in uw bedrijfsgebouw of op uw parkeerterrein te organiseren. De kosten van dit feest komen dan op een nihilwaardering.
Allerlei evenementen zoals gala, teambuilding, recepties, product presentaties en themafeesten behoren tot onze mogelijkheden.

U heeft met professionals te maken die zorgen dat u nergens meer naar om hoeft te kijken.
Heeft u liever de controle in eigen hand, maar wel hulp nodig van een Eventmanager, kijk dan eens op onze site www.hospitalityladies.nl



Werkkostenregeling

Maar de Werkkostenregeling dan? Organiseer het feest op uw eigen locatie. Het team van Fun & Party Match heeft in de loop der jaren diverse bedrijfsfeesten mogen organiseren en assisteren. Elke opdracht accepteren wij met veel genoegen en gaan de uitdaging mét u aan voor een pakket op maat.



Ervaringen

Wij zijn in het bezit is van erkende diploma's zoals Hospitality & Communications Management, Sociale Hygiëne en Cafébedrijf. Altijd een scherp oog houdend op de naleving van allerlei etiquette regels. Ook onze overige personeelsleden hebben een gedegen evenementen-, communicatie of horeca opleiding achter de rug. Wij werken alleen met geselecteerde kwalitatief goede leveranciers en derden.

Bel ons voor een vrijblijvende afspraak om elkaar beter te leren kennen. Voor meer informatie:
Optie aanvragen bij www.funenpartymatch.nl Mail ons www.funenpartymatch.nl Telefoonnummer van www.funenpartymatch.nl


Opening met Confetti Kanon

Confettikanon

Een knallende opening van uw product promotie, als start van de bouw, of opening van uw bedrijfsfeest? Lees meer over het Confettikanon.

Opening met Champagnefles

Opening met Champagnefles

Deze Champagnefles kan praten, lachen, dansen en vooral entertainen... en een lintje doorknippen. Toost samen op een goede promotie!
Lees meer over de Champagnefles.















paginaster

Feest case 1: Programma op maat samengesteld

Percussie workshop © www.funenpartymatch.nl

Presentator Alain met hostesses ontvingen de gasten op een veelzijdige locatie in prachtig Gelderse Laren. Na koffie/ thee en gebak zijn de gasten een fietstocht gaan maken met enkele speciale bezienswaardigheden er in verwerkt zoals een kerkje en de oudste boom van Nederland.

Bij terugkomst zijn de gasten plaats gaan nemen in een tropische bar van de locatie waar zij interactief mee hebben gedaan aan een percussie workshop en samen een band vormden.

Het diner bestond uit een prachtig opgesteld lopend buffet waar tafelgoochelaar Rich Magic langs de tafels liep. Samen met Presentator Alain en de hostesses begeleide hij de gasten naar de Piano room waar Piano Jam het avondfeest verzorgde. Alain had de mood te pakken en begon mee te zingen.

Als afsluitende act kwam Drag Queen Miss Rose Murphy met een schriftelijke dansles en een spetterend optreden. Onze fotografe heeft over de hele middag en avond een fotoreportage gemaakt. Onze eventmanagers hielden alles in de gaten waardoor de bedrijf feestcommissie zelf rustig konden meefeesten.



bubble

Referentie Ten Cate Modebedrijf:

"Mijn welgemeende complimenten voor de wijze waarop jullie inhoud hebben weten te geven aan de gewijzigde kwantitatieve situatie! Van binnenkomst tot afscheid: alles klopt tot in perfectie! De stemming was bijzonder goed; iedereen vermaakte zich uitstekend en alle onderdelen werden gewaardeerd. De percussie-sessie en de Piano Jam band vormden daarbij de absolute hoogtepunten! Bijzondere waardering mijnerzijds voor jullie continue aanwezigheid; als interne organisatie hebben wij ons volledig als gast kunnen gedragen! Het was een geslaagd feest, dankzij jullie voortdurende inspanning."

paginasterFeest case 2: Hollywood meets Movie

Hollywood Meets Movie © www.funenpartymatch.nl

Een rode loper ontvangst door piccolo's met champagne en het uitdelen van boa's en Blues Brother zonnebrillen. De locatie was omgebouwd door tot een Hollywood filmset met diverse decoratie, grote filmposters, discobal en een cadillac dj set.

Na de opening door een spectaculaire stunt van de Arnold Schwarzenegger Look a Like barstte het dansfeest los.

Look a Like Prince presenteerde de avond aan elkaar als DJ, maar gaf ook 2 live optredens.

De Marilyn Monroe Look a Like gaf een live optreden en zette de directeur met "Happy Birthday" in het zonnetje. Onze fotografe zette alle gasten op de foto met Look a Like Arnold Schwarzenegger. De avond werd begeleid door 2 eventmanagers.



bubble

Referentie Mikz Kinderopvang - landelijke keten:

"De ontvangst piccolo's met champagne, boa's en Blues Brother zonnebrillen betrokken de gasten perfect bij hun act en lieten zich prima over de avond zien. Begeleidde Marilyn Monroe Look a Like bij de binnenkomst van haar act. Iedereen was positief en vonden het erg gezellig. Prince als DJ en zijn solo act was echt geweldig. Wat een massa wachtende voor de fotoshoot met Arnold Schwarzenegger. De opening van de avond door hem was gaaf. Het sloot allemaal perfect aan bij onze idee├źn. De locatie was ook prima. Veel mogelijkheden en voldoende ruimte".

paginasterFeest case 3: Oud Hollands Themafeest

Kaasmeisjes, Schoenpoetser, Rembrandt van Gein, Poffertjeskraam en Haringkar.

bubble

Referentie Woonzorgcentrum d'Oude Raai:

Oud Hollands Themafeest © www.funenpartymatch.nl

"In het kader van de manifestatie 'Zorg voor Elkaar' van Cordaan vond in Woonzorgcentrum d'Oude Raai in Amsterdam een buurtfestijn plaats.
We hebben niet lang hoeven nadenken wat voor soort feest het moest worden, we kennen de smaak van onze bewoners, Oudhollands dat zou de rode draad worden. En zo kwamen we terecht bij www.OudHollandsEntertainment.nl.

Uit een scala aan Oudhollandse taferelen, kozen we voor de kaasmeisjes, de schoenpoetser, de karikatuurschilder, de poffertjeskraam en niet te vergeten de haringkar.
Ons restaurant Brasserie Bol werd omgetoverd tot een echte Oudhollandse markt en daarbij mocht de rommelmarkt natuurlijk niet ontbreken.
Brasserie Bol begon al snel vol te lopen en ook de Oudhollands genodigden maakten hun entree: Rembrandt van Gein de karikatuurschilder, Boris de Schoenpoetser, Ilse en Ilse de kaasmeisjes, het vissersechtpaar met hun prachtige nostalgische haringkar en een echte poffertjeskraam.

Bewoners en bezoekers kwamen ogen en oren te kort om alle feestelijkheden te ervaren. Het zag er allemaal ook zo geweldig en professioneel uit!!!
Rembrandt en Boris zaten inmiddels niet verlegen om klandizie, glanzend gepoetste schoenen en een komisch portret van jezelf, dat laat je toch niet lopen. Het liep storm in het hoekje bij de heren. Met de consumptiebonnen kon iedereen gratis genieten van heerlijke haring en poffertjes en er kwamen nog super lekkere broodjes uit onze eigen keuken.

Het was een super topfeest, herinneringen van vroeger, ontmoetingen tussen oude bekenden, dat alles samen heeft deze dag tot een onvergetelijke dag gemaakt!
Oud Hollands Entertainment heeft aan deze dag een heel grote bijdrage geleverd en namens bewoners en buurtbewoners hierbij onze dank!!!"

paginaster

Foto's


Congres begeleiding www.hospitalityladies.nl De Fabrique www.hospitalityladies.nl Eventmanager helpt met locatie zoeken www.hospitalityladies.nl Eventmanager voor congres www.hospitalityladies.nl Congres begeleiding www.hospitalityladies.nl Woonindustrie www.hospitalityladies.nl Eventmanager helpt met locatie zoeken www.hospitalityladies.nl Woonindustrie Nieuwegein www.hospitalityladies.nl