It's All About Communication

By Fun & Party Match

Tel: 0186-694555

Online en Offline Promotie

Wat is promotie?

Google Gecertificeerd www.funenpartymatch.nl

Promotie is een onderdeel van de marketingmix.
Een knallende strategie om een product of dienst onder de aandacht te brengen en te zorgen voor sky high omzetverhoging.
Klanten trekken en zo mogelijk voor langere tijd aan je te binden. Online en offline kunnen goed samen gaan, bij een goede marketingstrategie.

Denk aan de 'Black Friday Sale' en 'Cyber Monday' in november overgewaaid uit Amerika, maar ook aan kortingen, prijsvragen, kraak de kluis, rad van fortuin met piccolo's, voorjaarssale en spaaracties. Deze acties dienen weer bekend gemaakt te worden aan de consument of business-to-business.

Dit kan op diverse manieren gebeuren: televisiecommercials, internet, social media, geurrilla-acties, straatpromotie, radio en bladen en eventmarketing.



Winkelcentrumpromotie

Winkelcentrum Promotieplan www.funenpartymatch.nl

Winkelcentra in het land bedenken acties om publiek offline te laten shoppen. Activiteiten voor jong en oud om te zorgen dat publiek komt winkel in jullie centrum. Dit kan uiteenlopen van sales-acties, (guerrilla) uitdeelacties, prijsvragen, deelacties, spaaracties, seizoensacties tot live-evenementen.

Zowel online als offline dient er promotie gemaakt te worden om bekendheid voor de acties te genereren. Graag maken wij een spetterend promotieplan voor u.


Naast online en offline promotie hebben wij ook ter plekke acties gedaan.
Bijvoorbeeld guerrilla acties met uitdelen van Maltesers chocolade snoepgoed, Lays Chips, Douwe Egberts koffie, usb-sticks en kranten. Inclusief de nodige communicatie.

Bekijk bij de referenties van Oud Hollands Entertainment welke entertainment wij ingezet hebben ten behoeve van winkelcentrumpromotie.

Artiestenpromotie

Artiestenpromotie oa Prince Look a Like www.funenpartymatch.nl

Naast boekingen van diverse artiesten, zoals voor de Nederlandse Prince Look & Sound a Like, verzorgen wij ook hun promotieplan. Daarbij zijn Social Media kanalen vol gezet met berichten.

Voor enkele artiesten hebben wij persberichten klaar liggen voor openbare optredens.
Voor op de Artiesten- en Evenementenbeurs heb ik een beurspresentatie ontworpen voor George Michael look a Like, Goochelaar Richard en Drag Queen Miss Rose Murphy. Dit leverde veel optredens op.

Overige artiesten waar ik een en ander voor verzorgd heb: Drag Queen Miss Rose Murphy, Michael Jackson Look a Like, Muzikale Clown Teddy Klarinetti, One Man Band Boeljoes...

Ben jij een artiest en wil jij meer bekendheid en daardoor meer optredens? Laat ons je dan helpen!

Portfolio voorbeelden



Promotie ProPop Festival

In de Stadsgehoorzaal van Leiden werd het ProPop festival gehouden. Met optredens van onder andere Massada, Bon Jovi Sound a Like en de Prince Look & Sound a Like. Daarvoor hebben wij persberichten geschreven. Via Social Media hebben wij veel berichten geplaatst over de line-up welke artiesten men kan verwachten en hoe men aan kaarten kan komen.

Tevens waren diverse artiesten uitgenodigd zodat de sponsoren en vip-gasten een unieke ervaring zouden meemaken.
Dit waren onder andere Drag Queen Miss Rose Murphy, Madonna Look a Like, The Blues Brothers Look a Likes en Marilyn Monroe Look a Like.

Zowel vips als artiesten werden in de schijnwerpers gezet op de rode loper en met een artiest op de foto bij een promotiebord. Alle foto's werden daarna gedeeld op Facebook, welke de bezoekers zelf weer konden delen aan hun Facebook vrienden.

Een geweldig drukke avond geweest, waarbij wij ter plekke nog flink moesten schakelen tussen vip-bar, catering, organisatie en locatie in verband met de gigantische opkomst. Ook aan de deur werden nog doorlopend kaarten verkocht.



Kinderboerderij Lustrum Programmaboekje www.funenpartymatch.nl

Kinderboerderij Lustrum

Kinderboerderij de Bokkesprong in Nieuw-Beijerland bestond 25 jaar. Dat werd grootst gevierd.

Voor het programma boekje welke wij geschreven en ontworpen heb, zochten wij adverteerders. Door deze adverteerders, kon eigenaresse Ilse als vrijwillger, programmaboekjes voor ze maken. Naast de teksten verzorgde zij het artwork (kunstwerk zoals foto's en tekeningen).

Met een persbericht benaderden wij de lokale kranten en radiostation. Voor de scholen, bedrijven en huis-aan-huis maakten wij flyers.

Ook het vinden van sponsoren voor de super druk bezocht dag hebben wij op ons genomen. Hiermee heeft de kinderboerderij niet alleen een te gek evenement voor het dorp kunnen organiseren, maar hielden zij nog geld over om de kinderboerderij van op te knappen.