Fun & Party Match

Hèt Evenementenbureau

Tel: 0186-694555

paginaster

Hostesses

Hostesses inhuren

Een eerste indruk, gastvriendelijke ontvangst, op spontane wijze informeren en begeleiden zijn dé hostesstaken voor u bedrijfsfeest of evenement. Uw gasten verzorgen zoals het hoort.

Naast een groep geselecteerde hostesses beschikken wij in ons bestand over eventmanagers, receptionisten, een personal assistent, beursregistratie en eventorganisatie ondersteunend personeel.



Hospitality

De standaard binnen uw bedrijf en op uw stand naar een hoger niveau tillen. De dames van Fun & Party Match zijn harde, professionele, service gerichte werkers met allemaal een horeca en evenementen achtergrond. Op www.hospitalityladies.nl vindt u meer uitleg over onze Eventmanagers en Organisatie Assistenten.

Eigenaresse Ilse heeft Hospitality & Communications Management gestudeerd. Tijdens de studie heeft zij 500 uur stage opdrachten verzorgd voor onder andere Eneco, Philharmonisch Orkest, Feijenoord en als uitvoerend productieassistente tijdens een Benefietconcert van Opera zanger José Carreras.



Diverse hostess taken

Hostesses inhuren

Uiteenlopende taken. Te denken valt aan
* registratie,
* receptie en telefonische werkzaamheden,
* gasten ontvangen, informeren en begeleiden,
* workshops begeleiden,
* informeren over applicaties op beurzen, * garderobe werkzaamheden, weg uitleggen, placeren,
* bus vervoer begeleiding,
* assistentie organisatie, controleren feest en congres planning,
* artiestenontvangst,
* standbemanning etc.

Voor meer informatie mail info@funenpartymatch.nl of bel 0186-694555. Neem contact op via het contactformulier.

paginaster

Referenties

N200 Visit Connect App op Horecava

Op de Horecava mochten wij voor N200 de Visit Connect App uitleggen aan standhouders. Tussen prachtige stand en heerlijke etensgeuren zorgen dat de standhouders gemotiveerd werden om de app te downloaden, activeren en gebruiken. N200: "Ik ben blij. Het was een geslaagde dag. De foto's zien er leuk en gezellig uit!"



Koninklijke Metaalunie

"Als ondernemersorganisatie voor het MKB-metaal organiseert Metaalunie o.a. collectieve presentaties voor haar leden op vakbeurzen. Sinds 2012 maken wij gebruik bij de organisatie van deze presentaties van de diensten van Fun & Party Match. Haar taken zijn: het beantwoorden van vragen van bezoekers, het assisteren bij het verzorgen van de catering en daarmee verband houdende werkzaamheden. Werken met Ilse is prettig: zij heeft een zeer positieve insteek, is vriendelijk, oplossingsgericht en gaat ervoor om een goed resultaat te bereiken."



PLMA

"Ilse heeft sinds 2004 bij onze 'World of Private Label'beurs gewerkt. In 2012 is ze supervisor geworden.
Er worden aan de balies veel verschillende talen gesproken, waarbij Engels echter wel het meest gangbaar is. In deze internationale omgeving schakelt Ilse zonder moeite, en is ze helemaal op haar plaats.
Ik heb Ilse leren kennen als iemand op wie we kunnen bouwen. Iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zowel vriendelijk als daadkrachtig in haar optreden naar zowel klanten als haar collega's. Het aansturen van de hostesses gaat haar heel natuurlijk af. Haar positieve houding maakt het bovendien erg prettig om met haar samen te werken."
De hele brief van Mw. Brechje Hopmans - Manager Retail & Visitor Relations PLMA is hier te lezen.



EADV Congress Mr. Carvalho

"I have worked with Ilse during the 23rd EADV congress in Amsterdam. She was taken care of our VIP members during the entire congress. Ilse was precise and punctual during the entire congress. She was also very helpful in managing the other staff recruited for the congress. Ilse is someone to recommend for everything related to events or congresses."



3M United Kingdom

"Fun & Party Match is great to work with, punctual, knows exactly how to fit her business around the customer needs. I would definately recommend Fun & Party Match for any company function and would not hesitate in using her again. llse thank you for all of your help in making my customer event so special."



Adelheid Roosen Theatergroep

"Dank voor de fleurige elegantie."
"Dank je wel. Het was een heerlijkheid om in het World Forum te mogen wonen. (4 lange dagen congres) Voelde ons ontvangen, gedragen en opgetild. Geknielde dank hiervoor."



Zo hebben wij verder gewerkt voor

* Supervisor voor registratiebureau N200, o.a. Europort, ISEurope
* Supervisors/ Floormanager voor o.a. ISEurope, IBC, PLMA, ATC Global, Demodagen Arnhem
* Landgoed Marienwaerdt, CHIO, Heineken (later Ordina Tennis Tournooi), ABN Amro Tennis Tournooi,
* Metaalunie, KPN, ABN Amro, Ten Cate Modebedrijf, Nelson Schoenen, Provada
* Stadions: Galgenwaard, Feijenoord, PSV, ArenA
* Dance Valley, Musicals in Concert, vele concerten Ahoy, GymGala Almere
* Acties in supermarkten van Douwe Egberts, Maltesers, Lays Chips, Eru smeerkaas
* Benefietconcert Jose Carreras, Opera Ahoy, Den Haag Promotie en vele andere projecten.

Voor meer informatie mail info@funenpartymatch.nl of bel 0186-694555. Neem contact op via het contactformulier.

paginaster

Foto's

paginaster

In English

A first impression, a hospitable welcome, informing spontaneously and guiding are the tasks for a hostess for you conference, fair of event. Taking care of your guests the way it should.

In addition to a group of selected hostesses we have event managers, receptionists, a personal assistant, visitor registration and event organization support staff.



Various hostess tasks

Hostesses inhuren

* Entertaining, informing and guiding,
* Wardrobe work, explain the way, usher,
* Handing out give aways, promotional activities,
* Give demonstration,
* Registration,
* Reception and telephone operations,
* Supervise workshops,
* Bus transport guidance,
* Assistance organization, controlling party and conference planning,
* Artists and vip reception,
* Stand crew etc.

Mail us for more information info@funenpartymatch.nl or call 0186-694555. We kindly provide you a quote without obligation.



References


EADV Congress Mr. Carvalho

"I have worked with Ilse during the 23rd EADV congress in Amsterdam. She was taken care of our VIP members during the entire congress. Ilse was precise and punctual during the entire congress. She was also very helpful in managing the other staff recruited for the congress. Ilse is someone to recommend for everything related to events or congresses."



3M United Kingdom

"Fun & Party Match is great to work with, punctual, knows exactly how to fit her business around the customer needs. I would definately recommend Fun & Party Match for any company function and would not hesitate in using her again. llse thank you for all of your help in making my customer event so special."

Informatie
Referenties
Foto's
In English