Home > Promotie > Winkelcentrumpromotie
Hoe trek ik het publiek naar de fysieke winkels?
Een bruisend winkelcentrum met activiteiten en daar bijbehorende media promotie trekt het publiek naar Uw winkelcentrum!
Wij voorzien u graag van diverse activiteiten die helemaal niet veel hoeven te kosten.
U zit bij ons niet vast aan een heel jaarprogramma, maar boekt entertainment wat en wanneer u wilt.
Met goede promotie op uw en onze websites en social media, persberichten versturen naar lokale media en flyers in de winkelruiten ophangen
kunnen we veel bezoekers naar uw winkelcentrum trekken.
💙 Onderscheid je winkelcentrum en je promotie van andere winkelcentra!
Elk bureau wat winkelcentrumpromotie doet roept het hardste om ervaring, kwaliteit, creativiteit.
Google maar eens hoeveel bureaus in Nederland dat voor je kunnen uitvoeren.
Wij kunnen daar natuurlijk aan meedoen. Maar wat wij belangrijker vinden is samenwerken om een uniek concept op maat te maken.
* Wat hebben jullie winkeliers er over te zeggen?
* Wat zijn hun ideeën?
* Wat voor acties kunnen zij zich wel of niet veroorloven?
* Wat is het beschikbare budget?
* Welke regio betreft het?
Voor meer informatie:
💙 Plan niet alleen op dezelfde dagen als de andere centra om u heen.
Daarmee bedoelen wij niet alleen die laatste zaterdag voor Sinterklaas of Kerst, maar probeer ook eens een woensdagmiddag.
Zowel online als offline kun je promotie maken om bekendheid voor de acties te genereren. Wij schrijven graag uw promotieplan.
Dit kan uiteenlopen van sales-acties, (guerrilla) uitdeelacties,
prijsvragen, deelacties, spaaracties,
seizoensacties tot live-evenementen.
Lees verder voor meer informatie, maar bekijk ook de referenties van Oud Hollands Entertainment
welke entertainment wij ingezet hebben ten behoeve van winkelcentrumpromotie.
💙 Profiteer mee van Black Friday en Cyber Monday.
Neem vanaf nu al de tijd om na te denken over dé online verkoop dag van 2022.
Vrijdag 25 november en Maandag 28 november 2022. Verspreid het over een langere periode. Zowel offline als online.
* Welk product ga ik dan verkopen?
* Wat is de korting die ik moet berekenen?
* Welke doelgroep moet ik aanspreken?
* Hoe ga ik die doelgroep aanspreken?
* Welke Social Media kanalen zet ik in?
Ook de uitvoer van acties zijn in te zetten of de schakel tussen bijvoorbeeld leveranciers, artiesten, entertainers en uw winkelcollega's.
Check daarvoor ook eens Hospitality Ladies & Eventmanagement.
Naast online en offline promotie hebben wij ook ter plekke acties gedaan.
Bijvoorbeeld guerrilla acties met uitdelen van:
* Maltesers chocolade snoepgoed,
* Lays Chips,
* Douwe Egberts koffie,
* usb-sticks en kranten.
Onze dames kunnen in thema kleding iets uitdelen en promoten voor u. Dit kan in Winkelcentra of bv als ontvangst van een bedrijfsfeest.
Uw bezoekers draaien aan het Rad van Fortuin voor een korting op hun aankoop. Combineer met de Piccolo fotoshoot.
Een knallende strategie om een product/ dienst van uw winkel onder de aandacht te brengen en zorg voor sky high omzetverhoging.
5 grote speelkaarten: De 1e kaart wordt door de presentator gedraaid, hierop wordt de vervolgvraag gesteld "Is de volgende kaart hoger of lager?".
Alles passend bij Liefde, Valentijn, Moeder- en Vaderdag etc. Wandelend Liefdesboek of - cadeautjes, Alles is Liefde groep, Uitdeelacties etc.
Een grappige, mobiele educatieve spelquiz over dieren, insecten, bomen en planten. Wat kunnen we doen voor de aarde? Nodig Gerard de Vos uit voor een expeditie!
Robin Hood, Cupido, Spaanse Danseres, Pipi Langkous, Stoere Zeebonk, Kus van de Franse Chef, Charly Chaplin, Rattenvanger, Sprookjesboom, etc.