It's All About Communication

By Fun & Party Match

Tel: 0186-694555

Freelance Communication Manager

Online event streamen www.funenpartymatch.nl

Communicatie is elkaar raken.
💙 Fysiek en Mentaal,
💙 Dynamisch en Statisch,
💙 Lichamelijk en Geestelijk,
💙 Woorden en Daden.

Communicatie is op zo veel manieren het uitwisselen van allerlei signalen.
Per boodschap kan er een andere manier van communicatie nodig zijn om gegevens uit te wisselen.

Als freelancer ben ik, eigenaresse Ilse, in te huren om u met communicatie te ondersteunen. Zowel offline als online.
Hieronder leest u welke freelance projecten wij reeds verzorgd hebben.

Floormanager en Customer Service Manager

Floormanager huren www.funenpartymatch.nl

Opdrachtgever: ISE (Integrated Systems Europe)

De afgelopen 5 jaar heb ik voor de ISE (Integrated Systems Europe) organisatie gewerkt. De grootste beurs in Rai Amsterdam.
2016 - 2020 (post-Corona)

Ik heb deze beurs gedraaid met gemiddeld 9 andere teamleden. Een leuk team met communiceren hoog in het vaandel. Een team waar je op kon bouwen. Ook de moeilijkere situaties werden op deze manier altijd keurig opgelost.

Er waren 6 dagen opbouw (voor enkele grote stands nog langer) voorafgaand en dan 4 showdagen.
Tijdens de opbouw waren er Floormanagers actief om te zorgen dat de standbuilders weten waar zij terecht kunnen voor stroom en rigging, om de vervoersgangpaden vrij te houden, de veiligheidsregels in acht nemen en zorgen dat zij een stand maken en afwerken volgens hun tekening.
Ik zit dan niet achter een balie, maar was interactief op de vloer aanwezig om alle communicatie ter plekke te kunnen doen.

Tijdens de showdagen werden de medewerkers Customer Service Managers, waarbij zij aanspreekpunt zijn zodat alle standmedewerkers goed hun verkooppraatjes kunnen doen, zonder omkijken naar andere vragen zoals schoonmaak, stroom, afbouw etc.

Bekijk een YouTube video over een prachtige stand van februari 2020.

Hard werken tijdens deze 10 dagen op rij, maar wat een voldoening. De laatste dag werd standaard afgesloten met een borrel en staff party. Kijk, dan zorg je voor je personeel.



Referentie namens de Senior Operations Manager

"For our international show at the Amsterdam RAI, ISE, we created a loyalty programme, in 2012.
As a part of this programme we launched a new customer service approach, which would be the face of our organization.
For this we hired Floormanagers, and with this we also found Ilse. For the past 5 year Ilse tuned out to be a great asset, and she completely understood what we as organization wanted to achieve with our +1,300 exhibitors.
She raised her bar and her level of communicating, assisting and problem solving is tremendous, and we have always received many positive feedback from exhibitors with regard to her approach. She is a pleasant and dedicated colleague, who can work well independently as well as within a team. As she is very flexible, has multiple skills and can adapt very easily to your organization culture, I would definitely recommend Ilse."


Een collega voegt er aan toe:
"I have worked closely together with Ilse throughout the years and have seen tremendous progress. I have to say, she had a solution to every problem. Dedicated, hard working and always a smile on her face, that is how I describe her. Therefore, I would recommend Ilse as she is up for any challenge coming her way."



Supervisor Visitors and New Registrations

Opdrachtgever: PLMA World of Private Label

De afkorting staat voor Private Label Manufacturers Association. Een grote vakbeurs in Rai Amsterdam, ieder jaar in mei.

Fabrikanten staan op deze beurs om hun food en non-food producten te verkopen. Zij produceren deze consumentenartikelen als A- en B merken. Een A-merk draagt bijvoorbeeld de naam Knorr, Unox of Miss Helen make up van de Hema. Terwijl gelijkende producten ook als B-merk verkocht kunnen worden. Bijvoorbeeld als Basic van de Albert Heijn en producten onder de naam van Plus of Jumbo.

Om internationale verkopers en inkopers een goede start van de vakbeurs te geven dienen zij bij aankomst snel en accuraat geregisteerd te worden. Goede communicatie over crowd-controle in samenwerking met de beveiliging, hostesses, snake-liners etc is bij zo'n grote beurs cruciaal voor een goede doorstroming.

Ik zorg voor de communicatie tussen de organisatie en de 25 hostesses en snake-liners die deze balies bemannen. Ieder vraag van de hostesses komt eerst bij mij terecht. Aangezien ik deze functie al 15 jaar verzorg weet ik vrijwel zeker een passend antwoord met het vertrouwen van de organisatie.

Vooraf krijgt iedereen een goede communicatie training en assisteer ik de organistie bij de training.
Tevens ben ik beheerder over de cash-betalingen van een entreekaart.



Referentie van de Registratie Manager binnen PLMA:

"Er worden aan de balies veel verschillende talen gesproken, waarbij Engels echter wel het meest gangbaar is. In deze internationale omgeving schakelt Ilse zonder moeite, en is ze helemaal op haar plaats. Ik heb Ilse leren kennen als iemand op wie we kunnen bouwen. Iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zowel vriendelijk als daadkrachtig in haar optreden naar zowel klanten als haar collega's. Het aansturen van de hostesses gaat haar heel natuurlijk af. Haar positieve houding maakt het bovendien erg prettig om met haar samen te werken."



Communicatie team en Supervisor Horecava APP

Horecava Hospitality Team www.funenpartymatch.nl

Opdrachtgever: N200/GES voor Horecava

De afkorting Horecava staat voor Hotel Restaurant en Café Vakbeurs. Ieder jaar gehouden in januari in Rai Amsterdam.

Op de Horecava mochten ik een communicatie team samenstellen van 22 hostesses van Hospitality Ladies & Eventmanagement. Tussen prachtige stand en heerlijke etensgeuren zorgen dat de standhouders van de Horecava gemotiveerd werden om de Horecava app te downloaden, activeren en gebruiken.

Als supervisor nam ik een deel van het communicatie traject vooraf met iedereen door. Legde uit hoe de app in elkaar zit, zodat zij dit over konden brengen aan de standhouders.
De app werd voor het eerst gebruikt om bezoekers te kunnen scannen en direct alle gegevens in ontvangst te nemen. Met deze gegevens kunnen de standhouders een follow-up doen en hun informatie toesturen, de contactpersoon bellen voor een afspraak of zelfs een aankoop afsluiten.



Referentie van de Operations Executive Manager binnen N200/GES:

"Ik ben blij. Het was een geslaagde dag. De foto's zien er leuk en gezellig uit!"